شهید قمصری

یادبود دیدبان شهید مجید ملاعبدالله قمصری

شهید قمصری

یادبود دیدبان شهید مجید ملاعبدالله قمصری

سلام خوش آمدید
شهید پیرعلی-مصطفی

شهیدمصطفی پیرعلی
نام پدر: محمدعلی

تاریخ تولد: 2-6-1346 شمسی
محل تولد: تهران
تاریخ شهادت : 24-11-1364 شمسی
محل شهادت : فاو 

گلزار:بهشت زهرا سلام الله علیها

 قطعه:53 ردیف:62 شماره مزار:2

شهر:تهران 


شهیدان والامقام بهنام اکبری ، داودتوکلی،و مصطفی پیرعلی در اردوگاه دز


سمت راست شهید اکبری سمت چپ شهید مصطفی پیر علی


1-نصرت اکبری فرمانده گردان مالک  ۲ -شهید بهنام اکبری ۳ - شهیدمصطفی پیرعلی ۴ - ؟




۱-علی نصیری  ۲-از بچه های بسیج  ۳-شهیدداود توکلی ۴-شهید جعفرزاده ۵-مجتبی پیر علی برادر شهید پیرعلی ۶-مسعود حاجعلیزاده
      بر سر مزار شهید پیر علی


وصیت نامه پاسدار شهید مصطفی پیرعلی

بسم الله الرحمین الرحیم

من طلبنی وجدنی ومن وجدنی عرفنی ومن عرفنی احبنی عشقی ومن عشقی عشقته قتلته فعلی دیته ومن دیته فانا دیته

آنکس که مرا طلب کند می یابد و آنکس که مرا شناخت دوستم می دارد و آنکس که دوستم داشت به من عشق می ورزد، من نیز به او عشق می ورزم و آنکس که به او عشق ورزیدم، میکشم او را و آنکس که من او را کشتم، خونبهایش بر من واجب است، پس من خودم خونبهایش هستم

با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام بر شهیدان که خون سرخ و پاکشان را نثار خدا کرده و درخت اسلام را آبیاری نموده و باعث بیداری ملت ایران شده اند و با سلام بر خانواده شهداء که با صبرشان ابرقدرت ها را به لرزه درآورده اند.

وصیتم به امت حزب الله و همیشه در صحنه و شهید پرور این است که وصیتنامه شهیدان را سبک نشمرند و آنها را به دقت مطالعه کنند و زندگیشان را با آن وصیتنامه ها وفق دهند.

و از امت حزب الله می خواهم هرگز نگذارید اسلحه ما زمین بیافتند و پرچم خونین که از کربلای امام حسین (علیه السلام) به کربلای ایران رسیده به زمین بیافتد و باید راه شهیدان را ادامه دهید که شهادت سعادت است.

سعی کنید همیشه به فکر آخرت باشید و هر لحظه آماده رفتن باشید  (موتوا قبل ان تموتوا) بمیرید، قبل از آنکه میرانده شوید که مرگ دیر یا زود به سراغ همه خواهد آمد و اگر هم بیاید لحظه ای برای فکر کردن و جبران معصیت نمی دهد و سعی کنید در زندگیتان تا جایی که می توانید به اسلام و مسلمین خدمت کنید و آخرت خود را به دنیا نفروشید که دنیا پوچ و خالی است و در ضمن واقعاً حیف است انسانی که ملائکه به او سجده کرده اند در بستر بیماری بمیرد و به قول مولای متقیان علی (علیه السلام) که می فرماید حاضرم در زیر ضربه های شمشیر و نیزه تکه تکه بشوم ولی در رختخواب نمیرم.

بار الها این شهادت را از ما قبول گردان و آرزویی که دارم این است که جنازه من هم مانند حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مفقود شود و خبری از جنازه ام نباشد که درجه و رتبه شهاد تشان بالاتر رود و در آخرت انشاءالله با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) محشور شویم .

سخنی با برادران و نوجوانان حزب اللهی و بسیجی دارم که حتماً در نماز جماعت و جمعه شرکت کنند و دعاهای کمیل و توسل و دیگر دعاها و زیارت های ائمه مخصوصاً زیارت عاشورا که در رأس همه زیارت ها است را زیاد بخوانید که با این دعاها و زیارت ها قلب انسان به نورالله مُنَوَر می گردد.

توصیه ای به برادران دانش آموز دارم که جدای مطالعات درسی که باید به حد اعلای خود برسد مطالعاتی نیز در متون اسلامی داشته باشید تا اینکه انسانی کامل از هر حیث شوید.

امت حزب الله قدر این رهبرتان را بدانید که واقعاً الگو و اسوه رهبری است و به سخنان گهربارش با دقت گوش فرا دهید و همیشه برای طول عمرش دعا کنید که این رهبر نعمتی بزرگ است که خدا به ما عنایت کرده است.

وصیت دیگری به امت شهید پرور و همیشه در صحنه دارم این است که امام و امید او آیت الله منتظری را همیشه یاری کنید که امام بسیار او را سفارش کرده و می فرماید من در منتظری خلاصه می شوم نه یک بار بلکه چندین بار.

و سخنی هم با خانواده محترم و مهربان و عزیز دارم : پدر و مادر عزیزم، از شما متشکرم که اینقدر زحمت مرا کشیدید ولی افسوس که من نتوانستم حتی گوشه ای از زحمات شما را جبران کنم.

انشاءالله که مرا می بخشید و خواهشی که از شما دارم این است که از من راضی باشید و مرا دعا کنید تا انشاءالله خدا هم از من راضی باشد و این شهادت را از من حقیر قبول کند و در ضمن مادرم هرگز نگو که پسرم ناکام ماند. این را بدان که کام و شیرینی من همان شهادت در راه خدا بود که الحمدالله به آن رسیدم و مادرم هرگاه ناراحت شدی و صبرت تمام شد، ذکر خدا را بگو و به یاد خانم زینب کبری بیفت که چگونه و چطور در روز عاشورا داغ برادرش و 72 تن از یاران و اهل بیتش را تحمل کرد و در برابر دشمنان کمر خم نکرد و مانند کوه استوار ایستاده بود و یتیم داری می کرد.

پدر و مادر عزیزم از شما نمی خواهم که برای من گریه نکنید زیرا که گریه کردن برای شهید ثواب دارد اما خواهشی که دارم در انظار کاری نکنید که دشمن امام و اسلام شاد شود و انشاءالله در روز قیامت در محضر رسول الله (صلی الله علیه و آله) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رو سفید شوید.

و ای برادر بزرگوارم مرتضی، تو برادر عزیز، فرزند ارشد خانواده هستی و بعد از پدر و مادر تربیت دیگر برادران و خواهرم به عهده تو است. امیدوارم که همیشه در سعی و کوشش باشی که آنها را بهتر از قبل با اسلام آشنا کنی.

و برادر عزیزم مجتبی، یک خواهش و تمنا هم از تو دارم که انشاءالله به این وصیتم با تلاش هر چه بیشتر عمل کنی و آن این است که درست را بهتر از گذشته بخوان و همیشه در مسایل مربوط به خودت به نحو احسن عمل کنی، انشاءالله که در درس و کارهایت موفق باشی.

و خواهر عزیزم، سخنی هم با تو دارم و این را بدان حجاب تو کوبنده تر از خون من است و همانطور که تا حالا حجابت را حفظ کردی از این به بعد هم سعی کن بهتر از گذشته حجابت را حفظ کنی.

و برادر کوچک و عزیزم مهدی، از این تاریخ که من وصیتم را می نویسم چند روز بعد سن 2 سالگی تو به اتمام می رسد و می خواهم وقتی که بزرگ شدی به حرف های پدر و مادرت و برادر و خواهر بزرگترت با دقت گوش کنی و راه شهداء را خوب ادامه دهی. انشاءالله که خادم مفیدی برای اسلام و مسلمین باشی.

و از شما دوستان و آشنایان تقاضا دارم که مرا حلال کنید و اگر خطایی از من دیدید مرا ببخشید چون انسان جایز الخطا است و اگر حقی و طلبی از این حقیر دارید به پدر و برادرانم مراجعه کنید و از آنها طلبتان را بگیرید و انشاءالله که مرا حلال کنید.

به امید پیروزی حق علیه باطل
ومن الله التوفیق
لشگر محمد رسول الله
مصطفی پیرعلی
تاریخ 21/6/64
تاریخ تجدید وصیت نامه 7/11/64


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی